Przejdź do głównej zawartości
Postaw mi kawę na buycoffee.to

Jesteśmy PI...dami

Uwaga uwaga - post ten miły nie będzie ale na pewno satyryczny. - mogą pojawić się wulgaryzmy - ZA CO SRRY ;)

 
DWIE NAJWIĘKSZE Pi..dy POLSKIEJ SCENY SURVIVALOWO/BUSHCRAFTOWO/OUTDOOROWEJ

Wczoraj czy może dziś nie wiem na pewnym blogu  o pokrewnej tematyce pojawił się wpis podsumowujący rok. W sumie nic nie podsumował poza tym,że autor nie jaki Tomasz F. zbeształ z ziemią 90% środowiska (tak tak was drodzy czytelnicy też)  i nazwał pieszczotliwie Piz....mi. -swoją drogą uważam,że to nie sprawiedliwe powinniśmy rozdzielić na fiutków i piz....ki, przecież w naszym zacnym gronie obie pcie funkcjonują :D
Oczywiście wpis już nie istnieje na blogu bo chyba nasz RAMBO ( bez urazy Stallone ; )  się zsiusiał i poleciał z podkulonym ogonem do mamusi - co zarzuca nam. Ale nie martwcie się tu macie pdfa z wpisem ;)

No ale cóż jeśli bycie Pi...dą  to:
  •  spłynięcie Wisły na dmuchanym kanu z Krakowa do Bałtyku w rekordowym czasie 14 dni i 7 godzin.  - przykład by ja
teraz by inni
  • Wyprawy w góry wysokie
  • Wyprawy na daleki wschód
  • wspinaczki
  • rajdy 4x4
  • wyprawy myśliwskie
  • kupa wyjazdów itd 

to tak jestem Pi...dą przez duże P  i dużą I  itd.

W sumie Wy też ale powiem wam,że jeśli bycie survivalową pi....ą czy turystyczną oznacza wyżej wymienione  osiągnięcia to myślę,że  musiał bym zmienić nazwę bloga z CZŁOWIEK Z BUSZU na CZŁOWIEK Pi...a - kurde dobry motyw na nową naszywkę :V 

Chyba najgorsze jest to,że pisze to człowiek internetu, nigdzie się nie pojawia a na imprezę wysyła swoich ludzi ( gimnazjalistów)  no proszę gdzie tu powaga. Skonfrontował byś się ze SWOIMI " wrogami" - tak niestety aspiruje do tego tytułu ale mu nie wychodzi.

w sumie to niema też co się spinać bo na niedoje...nie mózgowe nic nie poradzisz, pisze to by pokazać,ze  ten pan co prowadzi sklep survivalowy twierdzi,że 90% jego klientów to pi..dy. Fajna postawa
pięknie skwitowana przez  kolegę z jednej z grup

cytując :
"
Zabawmy się teraz w odegranie scenki.

Przychodzi do Was Marek Lewandowski i mówi tak: "słuchajcie chłopy, spoko działacie i fajnie jest, macie tutaj promocję na Sanrenmu i Morę, zapuście brody, ale generalnie jesteście pizdami". 

Albo inaczej: Konrad Busza jedzie do harcerzy, przeprowadza zajęcia i na koniec mówi "Czuwaj, pizdy!".

Czujecie to? "

no  i to idealnie oddaję tą przykrą ale prawdziwą sytuację. Jak można oceniać kogoś na takiej podstawie,że on zarzuca zdjęciami to nie może być w lesie bo na 100% poszedł rozbił namiot i wrócił do domu ale w obrazku to wygląda - DOBRA TAK JEST W TV ALE NIE  u nasz BUSZMENÓW 

A powiem wam,że człek ten mówi,że nie używa śpiwora ale jak pojawił się  znikąd - w sumie to wyszedł z ..... tytuł posta ;)  To sam do mnie pisał jaki śpiwór dobrać na zimę bo nie wie - ale w obrazku to rambo z niego. W sumie co za problem przyznać się do nie wiedzy -przecież sam uczę się bez końca.
 Inną sprawą jest to,że  chodzi z kompem do lasu - no proszę piewca natury i braku prądu a zapierdziela   nad rzeczkę z lapkiem.  Ale zarzuca,że np  Ja czy Marek EDC  prowadzimy fanpagi itd.
Oficjalnie chciał w nocy zimą bez sprzętu alpinistycznego wejść na  Rysy - i twierdzi,że to zrobił. No jak to zrobił to fakt jest RAMBO ale i debil przy okazji.

A i wiecie co ? ja już wiem skąd wzięło mu się te 90% . A no z tego,że  owa liczba ludzi z którą próbował działać odeszła od niego z kilku powodów - braku rozumu Tomasza F. , nie panowania nad sobą no i chyba jakiejś choroby sierocej czy czegoś takiego bo to przypadek z którym lekarze jeszcze się nie mierzyli. - chorobę proponuję nazwać OUTRAJDERYZMEM.
 Podobno też komuś groził,że mu auto obije,nożem machał itd - szkoda gadać.  Ale uważać trzeba, bo kto wie co mu odbije po publikacji tego posta chyba trzeba poszukać ochroniarza

Ale najlepsze jest to,że  nawet jego pies wolał popełnić samobójstwo niż z nim się użerać i skoczył pod auto - wiem czarny humor ale to prawda.


W ZASADZIE TO PISAĆ BY MOŻNA BEZ KOŃCA no ale szkoda miejsca w necie dla .................... ( w miejsce kropek wszystkie PI....DY uprasza się o wpisanie  swojego określenia na tego pana)





i jeszcze jedno niektóre fragmenty tam ujęte przypominały mi  mój wpis o Hipokrytach survivalu. No ale proszę państwa kto jest godzien  stwierdzać kim są inni,ile są warci itd. Zresztą co to jest survival ? no właśnie tysiące tłumaczeń i wersji to jak mamy coś ujednolicać i poco - przecież i tak chodzi o kontakt z naturą i ludźmi z branży, zabawę i przygody - NO ALE CO JA MOGĘ WIEDZIEĆ SKORO JA PI...da JESTEM  - ale powiem więcej- dobrze mi z tym :D 

Tak wiec proszę wszystkie pi..dy o pospolite ruszenie w postaci rozpowszechnienia tego wpisu w celu otworzenia oczu i pokazani niektórym którzy zarazili się wyżej wspomnianą chorobą..


CZUWAJCIE WY MOJE KOCHANE PI...duzie

Komentarze

  1. Zapomniałeś w swojej frywolności, ze prowadzisz szkolenia dla dzieci i młodzieży, oni sa odbiorcami Twoich postów. PIZDAMI - stary, jako pedagog osiągnąłeś szczyt niekompetencji. Tak teraz jesteś narządem kobiecym, facet nie pisze takich rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ukrywam,że wiem iż te słowa nie właściwe dla młodzieży czy dzieci ale fakt jest taki,że i tak na co dzień stykają się z gorszymi. I ująłem, w nagłówku ,że wulgaryzmy to nie chce niech nie czyta. A do tego narządu to ja nic nie mam.
      i chyba nie wyczułeś w 100% ironi tego felietonu

      Usuń
    2. chyba Ty nie wyczules, ze ja wyczulem, wyczuwajac Cie xD Przestan takie wnioski mizerne wysuwac :) Wiem do czego Disujesz i nie wiem jak moglo Cie to sprowokowac, w dyby Konrad i do lochu na 3 pi...y

      Usuń
  2. Wydaje mi się że można zauważyć taki trend - tak jak z brodą:
    facet bez brody - pizda
    facet w brodzie - wiking
    wiking bez brody - pizda.
    Czyli szukamy aluzji:
    facet beż noża - pizda
    facet z nożem - bushcraftowiec
    bushcraftowiec bez sklepu stacjonarnego i online - pizda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahha dobre dobre - no to w sumie Marek chociaż by chciał być niż nie może :P

      Usuń
  3. Rozumiem twoje zniesmaczenie jeśli chodzi o artykuł Tomasza, ale nie obrażaj uczestników konwentu z grupy Outrider nazywając ich "gimnazjalistami" bo nikogo z naszej czwórki nie można tak nazwać. Może nie popisaliśmy się najlepszym wynikiem ale przybyliśmy i walczyliśmy w jakimś stopniu z pozostałymi uczestnikami. Nie popieram postawy Tomka i jego artykułu i uważam że nie powinien obrażać towarzystwa które nie przybyło na konwent.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się z Tomaszem nijako zgadzam. Wołodia nie ma internetu, on po prostu żyje w lesie. Jasiu ma internet a o życiu w lesie na razie czytał, marzy, pragnie i przez internet ma kontakt z osobami jego pokroju, bo w okolicy nikogo nie zna, nie ma nikogo kto by tego go nauczył. Dopiero z czasem nabiera się odpowiedniego doświadczenia i pokory.
    Jak widać brakuje tego Tomaszowi bo tak napisał a i Konradowi jeszcze, bo jego tekst go poruszył. Łapcie dystans do siebie w pierwszej kolejności.
    Czuwaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej no Ludkowie - nie dajmy się trolować ;P, szkoda naszego czasu na takich ........ *

    ( * można wpisać dowolne słowo byle obraźliwe )
    Że zacytuję klasyka : " róbmy swoje... "

    Dźwiedź.

    OdpowiedzUsuń
  6. No...Bez spiwora moze spi,ale czajnik survivall kattle zachwala jak malo kto.Wielki jak stodola.Dostalem do testu z jego podpisem.Mial go przede mna.Nie wiem co mam teraz zrobic.Chyba odpisze producentowi,ze recenzji nie bedzie ze wzgledu na Outfiutera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa o tym słynnym cudownym czajniczku słyszałem - podobno sam producent mówi -chcesz wiedzieć czy dobry to spytaj TF :P szkoda gadać

      popieram odeślij i poprzyj to srajrajderem ;)

      Usuń
  7. No...Bez spiwora moze spi,ale czajnik survivall kattle zachwala jak malo kto.Wielki jak stodola.Dostalem do testu z jego podpisem.Mial go przede mna.Nie wiem co mam teraz zrobic.Chyba odpisze producentowi,ze recenzji nie bedzie ze wzgledu na Outfiutera.

    OdpowiedzUsuń
  8. A po pysku od gimnazjalisty kiedyś dostałeś?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpis na blogu jest cały czas i nie zauważyłem aby był usunięty.
    Tekst jest faktycznie nieprzyjemny, ale w każdym środowisku zdarzają się takie bluzgi raz na jakiś czas.

    Do Ciebie Konrad mam jedną prośbę. Zadbaj do jasnej cholery o interpunkcję, bo Twoich wpisów nie da się czytać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Panie Konrad zachowuje się pan trochę jak rozwydrzone dziecko obraża się pan, a może pan jest w tych 90% ponieważ tyle co tu widzę pisze pan na blogu przeważnie a żaden projekt na kanale na YouTube nie dokończył pan do końca i zastanawia nie jedna rzecz odnoszę się do jednego z filmu z wyprawy w Bieszczady jak to taki specjalista surwiwalu a wody w górach nie mógł znaleźć a szkolenia dla ludzi prowadzi. Daj pan spokój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha dobre dobre =D zacznijmy od tego,że projekty są realizowane w miarę możliwości i to pisane i to kręcone.
      Co do warunków wodnych to 2 różne rzeczy - wyprawa sportowa a zabawa w survival.
      No ale ja tam się nie znam to tematu nie ciągnę :P

      Usuń
    2. Panie "Unknown" nie stac pana nawet na podpisanie się swoim imieniem ani nickiem , a jak widzę/czytam jakoś się tam bliżej lub dalej znacie . Nie do końca jestem "ze srodowiska" , nie mieszkam obecnie w Polsce i mam własne , inne podejście do bytowania w lesie . Myślę jednak że nie powinno sie obrażać innych ludzi . Może to teraz modne ale świadczy o braku wychowania a przecież publikując blogi , filmiki itp. "szkolicie" młode pololenie . Serdecznie pozdrawiam . Artur .

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Pragnę przypomnieć, że Pan TF również nie ukończył, ba nawet nie zaczął projektu, który zaplanował, albowiem wejścia na Rysy bez sprzętu zimą.

      Pozdrawiam
      Cezary Olejniczak

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Góry Bucegi i ich tajemnice

 M imo sporego opóźnienia przez zabawy w offroad zwykłym SUVem, dotarliśmy w góry Bucegi. Piękne pasmo, skrywające wiele tajemnic i ciekawostek. Według niektórych badaczy tereny te zamieszkiwała nieznana cywilizacja i to podobno jeszcze ta sprzed wielkiego potopu - Atlantydzi, a może kosmici? Tego jeszcze nikt nie wyjaśnił. Ale jedno jest pewne, według wielu publikacji góry te coś kryją, coś co jest silnie pilnowane przez rząd rumuński, amerykański i Watykan!  W góry dotarliśmy późnym popołudniem, więc nie tracąc czasu, błyskawicznie ruszyliśmy w teren, by zobaczyć sfinksa i nie tylko. Od parkingu towarzyszył nam bardzo sympatyczny psiak, mały kundelek, bał się i nie dał się pogłaskać, ale dzielnie szedł cały czas obok nas. Góry Bucegi są piękne, skały, łąki, sporadyczny śnieg i silny wiatr towarzyszą nam cały czas, aż do samej skały, która nosi nazwę sfinks. Skała faktycznie przypomina pod pewnym kątem sfinksa. Ale ciekawsza jest teoria, skąd ten kształt. Jest bowiem pewna grupa ludzi

Kontakt

Jeśli macie jakieś pytania czy cokolwiek innego piszcie na: konradbusza@gmail.com Gdzie moje złoto?!

Blahol BIG ONE nerka idealna?

 D ziś mała recenzja, a może i bardziej opis produktu polskiej manufaktury kurierskiej, bo chyba tak można mówić o firmie BLAHOL . Nerka Big One to najlepsza tego typu torba do jazdy rowerem, której używałem. Służy mi w mieście, na wycieczkach i służyła w trakcie pracy, gdy jeszcze jeździłem jako kurier rowerowy. Warto wspomnieć, że nie jest to zwykła mała nerka na EDC itd. To nerka olbrzymia, można rzec, że wątroba. Długo szukałem czegoś na tyle dużego, by zmieścić: książkę, dokumenty, pompkę, jakieś klucze/narzędzia, coś do jedzenia i doczepić hamak podczas krótkich wycieczek rowerowych, opcjonalnie miała też służyć do przewożenia aparatu razem z obiektywem 70-200! Szukałem, szukałem i znalazłem w ofercie firmy BLAHOL. Nerka BIG ONE daje radę w każdej powierzonej jej misji. Można wygodnie przewieźć cały podręczny majdan czy to nad tyłkiem, czy przekątnie na klacie niczym kołczan prawilności.  Napisałem do Blahola z kilkoma pytaniami - super kontakt, rozwiane wszelkie wątpliwości i