Przejdź do głównej zawartości
Postaw mi kawę na buycoffee.to

Wildo-Camp-a-box Zestaw biwakowy

Dziś przedstawię ciekawy gadżet który nie jest niezbędny ale zwiększa komfort w dzikiej kuchni. Jeszcze niedawno sam nie byłem fanem brania jakiegoś dodatkowego sprzętu kuchennego. Wystarczył mi garnek, spork i kubek ale niedawno przy okazji postanowiłem się skusić na zestaw kuchenny Wildo. Jest to produkt wykonany przez szwedzką firmę Wildo. Największą zaletą jest fakt, że niema tu chińskiej tandety a wszystko zostało wykonane w Szwecji z nietoksycznego lekkiego towarzystwo.
W skład tego zestawu wchodzi:
- pojemnik z zamknięciem
- kubek Fold-A-Cup®
- duży kubek Fold-A-Cup®
- zamykany pojemnik z trzema przegrodami na przyprawy
- deseczka do krojenia
- Spork - widelec, nóż i łyżka w jednym





Przy okazji majowego wyjazdu miałem okazję pierwszy raz przetestować ten zestaw i spostrzeżenia są następujące:
Nie wiem jak mogłem wcześniej  kuchcić bez niego.
Pojemnik na przyprawy ma nieco za małe otworki więc gdy jest duża wilgotność a przyprawy ją złapią nie chcą wylecieć.
Spork Wildo jest wygodniejszy od sporka LIGHT MY FIRE
Deseczka do krojenia jest bardzo wygodnym rozwiązaniem zabezpieczającym nasz pokarm przed ewentualnym brudnym podłożem.
Pojemniki świetnie nadają się jako miska. Jednak gdy mamy do czynienia z czymś bardzo tłustym musimy się liczyć, że będzie wielki problem z domyciem ich w terenie.
Kubki szczególnie ten większy jest bardzo wygodny i nie zostawia przykrego plastikowego posmaku. Można nalewać do niego wrzątek i od razu chwycić kubek bo o dziwo się nie nagrzewa. Mniejszy jest według mnie nieco za mały ale przydaje się np. do odmierzenie wody.  Za to na pewno przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom militariów bo posiada natowski numer i jest on na wyposażeniu szwedzkiej armii.
Na pewno warto znaleźć miejsce w bagażu na ten zestaw bo jest on bardzo przydatny czy to na górskiej wyrypie czy campingu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Góry Bucegi i ich tajemnice

 M imo sporego opóźnienia przez zabawy w offroad zwykłym SUVem, dotarliśmy w góry Bucegi. Piękne pasmo, skrywające wiele tajemnic i ciekawostek. Według niektórych badaczy tereny te zamieszkiwała nieznana cywilizacja i to podobno jeszcze ta sprzed wielkiego potopu - Atlantydzi, a może kosmici? Tego jeszcze nikt nie wyjaśnił. Ale jedno jest pewne, według wielu publikacji góry te coś kryją, coś co jest silnie pilnowane przez rząd rumuński, amerykański i Watykan!  W góry dotarliśmy późnym popołudniem, więc nie tracąc czasu, błyskawicznie ruszyliśmy w teren, by zobaczyć sfinksa i nie tylko. Od parkingu towarzyszył nam bardzo sympatyczny psiak, mały kundelek, bał się i nie dał się pogłaskać, ale dzielnie szedł cały czas obok nas. Góry Bucegi są piękne, skały, łąki, sporadyczny śnieg i silny wiatr towarzyszą nam cały czas, aż do samej skały, która nosi nazwę sfinks. Skała faktycznie przypomina pod pewnym kątem sfinksa. Ale ciekawsza jest teoria, skąd ten kształt. Jest bowiem pewna grupa ludzi

Kontakt

Jeśli macie jakieś pytania czy cokolwiek innego piszcie na: konradbusza@gmail.com Gdzie moje złoto?!

Blahol BIG ONE nerka idealna?

 D ziś mała recenzja, a może i bardziej opis produktu polskiej manufaktury kurierskiej, bo chyba tak można mówić o firmie BLAHOL . Nerka Big One to najlepsza tego typu torba do jazdy rowerem, której używałem. Służy mi w mieście, na wycieczkach i służyła w trakcie pracy, gdy jeszcze jeździłem jako kurier rowerowy. Warto wspomnieć, że nie jest to zwykła mała nerka na EDC itd. To nerka olbrzymia, można rzec, że wątroba. Długo szukałem czegoś na tyle dużego, by zmieścić: książkę, dokumenty, pompkę, jakieś klucze/narzędzia, coś do jedzenia i doczepić hamak podczas krótkich wycieczek rowerowych, opcjonalnie miała też służyć do przewożenia aparatu razem z obiektywem 70-200! Szukałem, szukałem i znalazłem w ofercie firmy BLAHOL. Nerka BIG ONE daje radę w każdej powierzonej jej misji. Można wygodnie przewieźć cały podręczny majdan czy to nad tyłkiem, czy przekątnie na klacie niczym kołczan prawilności.  Napisałem do Blahola z kilkoma pytaniami - super kontakt, rozwiane wszelkie wątpliwości i